20.5.19

Kesätöissä


Söin maukkaan päivällisen ja makoilen olohuoneen sohvan tumman nahan päällä. Avopuolisoni häärii vielä keittiössä. Annan ajatuksieni vieriä vapaasti. Yhtä äkkiä huomaan muistelevani nuoruuttani ja viimeistä kesääni ennen abivuotta. Olin juuri täyttänyt 18 vuotta. En seurustellut vakituisesti eikä minulla ollut vielä kokemusta seksistä pojan kanssa. Oikeastaan minulla ei ollut seksikokemuksia kenenkään kanssa. Olin haaveillut useasti romanttisista hetkistä, mutta lähes aina niissä minua hyväili vanhempi mies. Kaipasin kokenutta ja rauhallista tunnelmaa. Kavereilta olin kuullut kuinka heidän seksikokemuksensa oli miltei poikkeuksetta päätynyt noloon sähläykseen tai lyhyeen aktiin ja pojan nopean laukeamisen myötä tunnelman lopahtamiseen. Halusin pitkän nautinnon, jossa vanhempi mies koskettelisi minua, puhuisi minulle, ottaisi minut omakseen…
Yhtä äkkiä mieleeni palasi muistot kesätyöpaikastani. 

Olin päässyt töihin pikkukaupungin keskustassa sijaitsevaan kahvilaan. Omistaja oli yli 40-vuotias, ihan hyvännäköinen, mies. Työkavereina minulla oli kaksi jo pomoni ikäistä naista. Kahvila ei ollut kovin suuri, pöytiä oli kahdeksan ja usein ne olivat kyllä kaikki lähes täynnä. Työpäivät olivat mukavan kiireisiä. Aika ei tullut pitkäksi mutta eipä tullut hikikään. Alkuun tein aamuvuoroja kuudesta kahteen. Aamu-unisena ne eivät kuitenkaan olleet omia suosikkejani. Jo parin viikon työskentelyn jälkeen omistaja ehdotti minulle iltavuoroissa työskentelyä. Minulle se sopi mainiosti. Työpäiväni alkoi puolelta päivin ja päättyi iltaseitsemältä. Tai niiden piti päättyä silloin. Jo muutaman työvuoron jälkeen aloin viihtymään työpaikalla pidempään kuin olisi pitänyt. Vanhempani ihmettelivät pitkiä työvuorojani, mutta kerroin siivousten ja huomisen valmistelujen vievän aikaa. Varsinkin kun kesä oli kahvilan parasta sesonkia.

Todellinen syy pitkiin työpäiviini ei liittynyt töihin, ei läheskään. Olin ihastunut esimieheeni enkä tahtonut lähteä kotiin vaikka kaikki työt olikin jo tehty. Kaikin keinoin yritin kiinnittää hänen huomionsa itseeni. Aloin hidastelemaan töissä, jotka osasin tehdä nopeastikin. Lopulta aloin kyselemään neuvoja tuolta pitkältä siistipartaiselta mieheltä ja opastusta yksinkertaisiinkin tehtäviin. Aluksi hän neuvoi ystävällisesti ja rauhallisesti. Kun tiedontarpeeni ei lakannut hän alkoi opastamaan minua kädestä pitäen. Se oli todellista kädestä pitämistä. Ihanimmat muistoni tulivat kun pyysin neuvoa maustepullojen pesuun. Pomoni tuli aivan kiinni selkääni, laittoi kätensä kainaloideni alta tiskialtaaseen ja otti kiinni käsistäni. Oli lähellä ettei polveni pettäneet. Mies takanani huomasi sen ja puristi käsivartensa tiukemmin kylkiäni vasten. Tunsin kuinka rintani puristuivat toisiaan vasten. Tunsin miehen hengityksen oikeassa poskessani. Pehmeällä äänellä hän alkoi neuvomaan minulle pullon pesua. Samalla hän liikutti kättäni ja pulloharjaa pullon suulla. Katsoin kuinka pulloharja tunkeutui hitaasti sisään tiukasta pullonsuusta. Se kävi pullon pohjassa asti, pyörähti ja vetäytyi takaisin, tunkeutui pohjaan, pyörähti ja vetäytyi, yhä uudelleen ja uudelleen. Lopulta harja vetäytyi niin, että pesuharjakset tulivat ulos pullonsuusta. Samassa niistä roiskui pesuainevaahtoa ympäriinsä. Omille ja pomoni kasvoille osui kunnon roiskeet. Nolona pyysin anteeksi pomoltani. Hän irrotti kätensä käsistäni ja otti paperin, jolla hän kuivasi kasvoni. Sen jälkeen hän antoi paperin minulle ja käski kuivaamaan omat kasvonsa. Ihanin työtehtäväni ikinä!

Näitä iltatöitä halusin tehdä yhä enemmän pomoni kanssa. Useimmiten hän tuli opastamaan minua todella lähelle. Nautin niistä hetkistä. Joskus olin jopa tuntevinani hänen miehisen pullistumansa omaa peppuani vasten. Unelmoin sen koskettelemisesta. Juhannuksen jälkeisellä viikolla se tapahtui.
Olin jo muutamana päivänä ollut hieman huolimaton ja astioita oli rikkoutunut. Pomoni huomasi sen ja sanoi antavansa rangaistuksen jos se vielä jatkuisi. Kiimani tuota rangaistusta kohtaan kasvoi päivittäin. Eräänä iltana kun, vanhan talon keittiössä, asettelin astioita kaappiin iso kulho putosi ylähyllyltä. Vieressäni seissyt pomoni sai sen kiinni ilman sirpaleita. Tästä kuitenkin seurasi se, että hän alkoi opastamaan minua astioiden kaappiin laittamisessa. Otimme yhdessä astioita tiskikoneesta ja hän piti kädestäni kiinni kun asetin niitä kaapin hyllylle. Seistessään aivan takanani, aivan minussa kiinni tunsin hänen pullistuvan elimensä pakaraani vasten. Vapaalla kädelläni aloin hyväillä sitä housujen päältä. 

Hetken kuluttua pomoni yllätti minut sanomalla: ” Tiedätkö, että tuo on seksuaalista häirintää? Siitä saa rangaistuksen.” Vedin hätääntyneenä käteni pois.
Pomoni jatkoi: ”Oikeudessa tuosta tulee merkintä rikosrekisteriin. Haluatko sitä?”
Pudistin ihmeissäni päätäni ja yritin pyytää anteeksi.
 Pomoni pehmeä ääni jatkoi: ”Jos haluat niin voimme sopia tämän keskenämme. Minä annan sinulle rangaistuksen ja unohdamme tapahtuneen.”
Minulle se sopi mainiosti. Minä jäin laittamaan astiat kaappiin kun pomoni nousi narisevat portaat vintille. Mennessään hän kielsi minua lähtemästä minnekään.

Olin saanut kaikki työni tehtyä kun pomoni tuli alas vintiltä. Hän oli vaihtanut vaatteita. Jalassaan mustat saappaat ja tiukat mustat nahkahousut sekä ylävartalon peitteenä musta nahkaliivi. Hän käski minun riisuutumaan. Hieman peloissani otin pois hameeni, kengät, sukat, paitani. Ylläni pelkät rintsikat ja pikkuhousut hän asetti nahkaisen pannan kaulaani sekä vyötti nilkkani ja ranteeni nahkaisilla kahleilla. Ranteeni hän sitoi yhteen selkäni taakse. Tämän jälkeen hän käski minun kiipeämään edellään vintille.

Epäröiden aloin kiipeämään portaita. En ollut koskaan käynyt vintillä. Ylhäällä aulassa näin kolme ovea. Pomoni antoi minun valita oven josta halusin kulkea. Valitsin keskimmäisen. Pomoni avasi oven, sytytti himmeän valon huoneeseen ja veti minut perässään sisään. Erikoinen hajuveden tuoksu pelmahti nenääni. Pyöritin päätäni yrittäessäni nähdä mitä kaikkea huoneessa oli. Valon vähyydestä johtuen se oli vaikeata. Pomoni vei minut perimmäiseen nurkkaan ja kytki minut ranteistani ketjulla kiinni seinässä olevaan teräksiseen rinkulaan. Itse hän lähti pois huoneesta. Aloin hätääntyä mutta muistin sopimuksemme. Olinhan tehnyt väärin ja tämä olisi tapa jolla voin korjata käytökseni.
Pitkiltä tuntuvien minuuttien jälkeen pomoni tuli takaisin huoneeseen. Hänellä oli mukanaan joku. Tunnistin henkilön toiseksi työkavereistani, joka siis ilmeisestikin oli pomoni vaimo. Hänellä oli yllään lateksinen korsetti ja reisipituiset saappaat.

Tiukalla äänellä hän sanoi:” Vai tällainen kesätyöntekijä meillä onkin? Tarvitset rangaistuksen ja sitten opetamme sinut tavoille.” Rouva tuli viereeni ja sipaisi pitkät hiukseni pois kasvoiltani. Hän teki tiukan nutturan päähäni. Otti kiinni rinnastani ja puristi. Hieman liian kovaa. Äännähdin.
Rouva kivahti heti: ”Hiljaa!”
Rouva tarttui pikkuhousujeni kumilankaan ja tottuneesti otti ne pois jalastani. Tunsin kuinka hänen pitkät sormensa tutkivat reisiäni ja häpyäni. Aloin olla aika märkä. Rouvan sormi tunkeutui sisääni ja tunnusteli g-pistettäni olin laukeamispisteessä. Sormi vetäytyi pillustani ja tuli suuni eteen. Rouva käski minun haistamaan omaa tuoksuani. Nuuhkaisin. Saman tien sormi tunkeutui suuhuni ja nuolin sen puhtaaksi omasta kiimastani. Rouva lähti etäämmäksi minusta ja istuutui nojatuoliin samalla kun pomoni tuli viereeni. Näin piiskan pomoni kädessä. Halusin tuntea tuon piiskan ihollani.
Pomoni sormet tunnustelivat  peppuani, selkääni, vatsaani. Nännieni kovuus näkyi punaisten rintaliivieni läpi. Pomoni irrotti minut ketjusta ja vei minut pienen pöydän eteen. Ylävartaloni hän taivutti eteenpäin ja vatsani painui kiinni pöydän pintaan. Pöytä oli niin pieni että rintani eivät enää olleet pöydän päällä vaan roikkuivat sen toisella puolella. Tunsin kun nilkkani ja ranteeni lukittiin  kiinni pöydän jalkoihin. Nyt vasta pomoni riisui rintaliivini. Samassa tunsin kuinka tiukka nipistys valtasi nännini. Kipu ei ollut kova mutta teki oloni epämukavaksi ja kiimani nousi uuteen ulottuvuuteen. Luulin räjähtäväni. Rouva nousi nojatuolista ja laittoi minun suuhuni pallon jonka hihna kulki niskan taakse. Tajusin hetken kuluttua kuinka en pystynyt olemaan kuolaamatta. Sitä valui pitkänä nauhana suustani lattialle. Pomoni huomasi sen ja otti sitä käteensä sanoen: ” Tänään emme tarvitsekaan öljyä.”

Tunsin kuinka valuin molemmista päistä. Pomoni käsi silitti peppuani. Rauhallisesti hän selitti miksi olin täällä ja miksi saisin rangaistuksen. Nyökkäsin ja katsoin edessäni polvillaan olevaa rouvaa silmiin. Hän sanoi minun ymmärtävän. 

Silmissäni näkyi tähtiä kun ensimmäinen kämmenen isku osui pakaraani. Toinen, kolmas, neljäs, viides. Toinen pakara. Samalla tavalla viisi iskua. Jälleen toinen pakara. Aika tuntui pysähtyvän kun tätä jatkui. Välillä pomoni hiveli peppuani ja taas jatkoi lyöntejään. Uikutin voimattomana.
Tunsin pepullani erilaisen, viiltävän iskun. Tajusin pomoni antavan minun tuntea piiskansa kosketuksen. Nämä sattuivat enemmän kuin kämmenen lyönnit, mutta kipu oli pienemmällä alueella. Piiskan iskuja ei tullut niin montaa kuin kämmenellä. Mielestäni olin jo saanut riittävästi. Yhtä äkkiä iskut loppuivat ja kipu alkoi vähitellen laantua. Tunsin kuinka peppuni kuumotti punaisena.

Tajusin kuinka pomoni kertoi minun nyt saaneen rangaistukseni, mutta ettei minulle jäisi paha mieli saisin myös palkkion. En tiennyt mitä ajatella. Olin edelleen pöytään sidottuna kun rouva veti nojatuolin eteeni ja istui siihen hajareisin. Aistin hänen kiimaisen tuoksunsa. Hän otti pallon pois suustani ja käski nuolemaan sileäksi ajeltua pilluaan. Ojensin kieleni ulos ja maistoin hänen makunsa. Aikuinen nainen. Nautin tästä mausta. Samalla kun nuolin ja imin hänen häpyhuuliaan, kiusoittelin klitorista, rouva hieroi tissejäni. Puristeli, nipisti ja veti nänneistä. Nautin.

Äkkiä tunsin kuinka joku lämmin kosketti peräaukkoani. Liukui sen päällä ja yritti tunkeutua sisään. Vastustin. Hetken kuluttua vastustukseni herkesi ja pomoni peukalo liukui anukseeni. Olin lähellä laukeamista nuollessani samalla rouvan pillua. Pomoni jylhä kulli tuli miltei suuhuni kun hän tuli antamaan suukon rouvalleen peukalo edelleen minun sisälläni. Näin hänen kalunsa suonikkaana ja sykkivänä. Tummanpuhuva nahkainen kanki. Halusin maistaa sitä. Pomoni siirtyi jälleen pakaroideni taakse ja nyt tunsin kuinka hänen kalunsa alkoi vaativana mutta herkkänä tunkeutua nuoren tytön koskemattomaan pilluun. Varovasti hän levitti häpyhuuliani ja asetti terskan pään niiden väliin. Hän liikutti terskaansa pitkin häpyhuuliani ylös ja alas. Luulin laukeavani samantien.  Hetken hiveltyään terskallaan häpyhuuliani tunsin kuinka pomoni kulli alkoi painumaan syvemmälle onkalooni. Se tuntui painuvan ikuisuuden. Nautin tunteesta. Kuinka varmasti pomoni otti minut. Ei kiirettä mihinkään. Rauhallisesti hän tunkeutui minuun ja antoi kullinsa levätä uumenissani ennen kuin taas vetäytyi takaisin. Uudelleen. Uudelleen. Uudelleen. 

En tiedä kuinka kauan aktia kesti mutta tunsin saavani useita orgasmeja pomoni mahtavan kalun ympärillä. Lopulta tunsin kuinka pomoni liike pysähtyi ja hänen kätensä puristui pakaroihini. Tunsin kuinka kuuma laava levisi lantiooni. Pitkään. Hetken kuluttua pomoni suuteli minua suulle ja sanoi rangaistukseni olevan kärsitty. Hän avasi kahleeni ja otti minut syliinsä nojatuoliin. Painaessani pääni hänen karvaista rintaansa vasten laukesin useita kertoja uudelleen vielä hänen sylissään. Itkin onnesta. Rouva istuutui nojatuolin käsinojalle ja kehui kuinka hyvä tyttö olin ollut. Omistauduin täysin heille. Olin pakahtua onnesta heidän syleilyssään. 

Sydämenlyöntieni tasaannuttua rouva vei minut kylpyyn ja pesi minut huolellisesti. Illan jälkeen menin onnellisena kotiin ja ajattelin haluavani vielä monta rangaistusta tämän kesän aikana. Kylällä oman ikäiseni nuoret miehen alut ihmettelivät kun he eivät minua kiinnostaneet. Halusin vain tehdä töitä…

Heräsin unelmistani kun mieheni kysyi haluanko kahvia. En tiedä kauanko olin unelmoinut mutta toivoin ettei hän ollut huomannut onnellisia ilmeitäni maatessani sohvalla.

Ei kommentteja:

Uusin

Mökillä

Suosituimmat